Vilken sommar vi haft!
Alltifrån 30 grader varmt och gassande sol till
skyfall, dunder och blixtar. Vad hände med lagomt
kan man fråga sig? Men men, jag ska väll inte säga 
så mycket, jag tror nog att jag klagat mer än lagomt!
 
Om man viftar lite lätt med näsborrarna här
idag kan man känna den ljuuuuva doften 
av kanelbullar! Kanske får man smaka
till eftermiddagsfikat möjligtvis? Håller tummarna!
 
Första inlägget jag hunnit med på länge.
Fullt upp med allt annat så här under
sommarsäsongen! Men många har börjat återvända
till jobbet efter semestern, så nu har jag tid!
Jag tänkte som så att idag så skulle jag bjuda på
en massa bilder, men när jag nu kollade igenom
bilderna jag tog imorse på datorn märker jag såklart att
majoriteten av dem är suddiga. Vi kan väll skylla det
på värmen! Hon bakom kameran fick väll en släng av värmeslag.
 
Så tyvärr, bilderna är sudddiga men det får ni stå
ut med för denna gång! För er som också brukar
besöka vår facebook kan det bli några favoriter i repris.
 
HUVUDBYGGNADEN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MÖBELHUSET
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KLÄD KNUT´n
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sådärja! Så tveka inte att svänga om hos oss på loppisrunda.
Gubben kan ni lämna i vårt Café med en 20-lapp så får
han sig en kaffe & bulle och läsa dagens tidning.
Så får ni shoppa i lugn och ro! 
 
Fortsatt trevlig sommar på er alla!
 
/E.B
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej