Hej folket!
Tänkte börja med att presentera
lite nya små serviser vi fått in!
Så jag mjukstartar detta inlägg
med lite bilder.
 
 
Ganska fina till sommarfikat, inte sant?
 
Vi har även fått in lite porslin från
svenska syco och gefle!
 
SYCO
 
 
GEFLE
 
 
 
Gar även fått inlämnat en massa fat
från Bavaria, så om någon behöver
kompletera sin sevis, så finns dessa här!
 
Har även fått in en hel del
fina tavlor! Många av dessa
har medföljande äkthets-intyg!
 
 
Konstnär: Rick Arndal
 
 
Konstnär: Folke Larsson
 
 
Och en massa massa mer...
 
 
Jag och en kollega har även införskaffat en ny
skåp och lagt in en massa intressanta saker!
Så kom ihåg att kika in där när ni tittar förbi!
 
 
 
 
 
Dags att börja avrunda för denna gång.
Kan ju även inspirera till kvällens middag
innan jag går! Idag åt vi nämnligen
en jätte härlig sommarsallad med
räkor, kyckling och currydressing!
Riktigt god blev den!
 
Då tackar jag för mig.
Ha en trevlig helg!
 
/E.B
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej