Nu har semestrarna gått igång för fullt,
och här på knut´n innebär det att
det är fullt upp och ingen tid för vila.
Men jag har ändå som mål att hinna
blogga varje fredag så vissa saker
får helt enkelt vänta!
 
Jag har vissa föremål som jag ville
lägga ut på bloggen, så här kommer dem!
 
 
Ett fint fat! Sagina Marie Simmulsson.
 
 
Ännu ett vackert fat, men denna gången av Ingrid Atterberg.
 
 
Ett askfat av Fajans.
 
 
Ljusstake / Ljushållare av Gabriel Sweden.
 
 
Fatet Hannibal av Gustavsberg, 1913 - 30.
 
 
 
Basset hound av Price Kensington, England.
 
 
Skottish terrier från Ditmar Urbach.
 
Men nu har jag tyvärr inte tid med något
mera för denna gång, men jag hoppas
att få träffa er här, på plats, väldigt snart!
 
Ha en fortsatt trevlig sommar.
Syns igen på webben om en vecka!
 
/E.B
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej