Hej!
Som ni trogna följare säkert vet
så blev det inget inlägg i fredags.
Det är ordentligt fullt upp här
men idag har jag skaffat mig
lite tid för er!
 
Tänkte börja med att lägga
ut en otroligt vacker skål
som nykommit in.
 
 
En väldigt stor och vacker skål
från Flygsfors, signerad Paul Kedelv,
finns nu till salu!
 
 
5 styckna väldigt läckra koppar + fat.
Staffordshire potteries.
 
 
En riktigt retro kaffepanna.
Märket heter Triangel och
finns i Norge!
 
 
EPNS Nysilver set.
Ej komplett men
väldigt vackra!
 
 
Och här har vi ett riktigt
fint pudel par! Import från Japan.
 
 
Och här har vi bara ett exempel
på kreativitet. Ett gammalt böngligt
fat som inte är i bästa skick och
som denna är magnetisk går
jättebra att hänga upp och lämna
medelanden på till exempel!
 
Sedan så tänkte jag även lägga
ut ett par bilder på mina favorit
koppar! Tror att jag lagt ut dem
förut men när har upprepning
någonsin skadat någon?
 
 
Sedan, för att avrunda...
Lite väggkonst kanske?
Jag drar på med lite bilder!
 
 
Ha en fortsatt trevlig vecka!
 
/E.B
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej