Hej hej!
 
Denna dag började på kläd Knut'n!
Vi ska nämnligen filma lite mannekäng
ovh visa upp på en monitor på 
"kärleksmässan" den 1/2 på Medan!
Så mina kollegor har varit och testat 
kläder som de ska ha på sig på måndag
under filmningen! Jag slipper dock,
någon måste ju stå bakom kameran 
också!
 
Kläd Knut´n har för övrigt fått in en massa
jättefina & varma vinterjackor och tjocksockar!
Här kommer lite bilder på det!
 
 
De finns för män, kvinnor och barn!
 
I veckan har vi även flyttat om en massa
i huvudbyggnaden. Det mesta i glas har
fått byta plats med kaffekopparna som
nu är samlade på en plats.
Keramikvaserna har också flyttats!
Det mesta vitt porslin har också fått en egen hylla...
 
 
Nu finns det även en massa ljuslyktor till REA-PRIS!
2 st / 5 kr. Dessa står vid kassan!
 
Idag har även jag och en kollega jobbat 
med att limma ihop olika typer av porslin
för att försöka få fram olika kreationer!
Ett kakfat kanske?? Bilder kommer
när limmet torkat! Just nu är jag bara
väldigt glad för att mina fingrar inte fastnar
i tangentbordet....
 
Vi har såklart även ätit tillsammans idag!
Tyvärr finns varken bilder eller recept för tillfället.
Det var så gott så jag glömde kameran!
Det blev för övrigt kycklingfilé i ugn
med jasminris och en härlig sallad!
 
LITE VIKTIG INFORMATION!
Tisdag den 21/1 kommer Knut´n
att vara STÄNGT hela dagen.
Detta på grund av att vi ska ut på utflykt!
Men mer om det och vår fotosession/filmning
får ni höra nästa fredag!
 
/E.B
 
 

Kommentera

Publiceras ej