....så kan man ju alltid liva upp det inomhus!
Jag och en kollega funderade på hur detta
kunde gå till, och hur vi bäst kunde presentera
det på bild för er.
Vi resonerade och resonerade och kom till
slut överens.
Alla som jobbar eller någonsin jobbat
på ett loppis vet att det sällan kommer in två
eller mer av något samtidigt, särskilt när
det gäller skålar, prydnader etc.
Men om man då vill sätta lite färg på tillvaron
karga höstdagar som denna, så bör man
plocka ihop ett par slump saker men
i samma färg! Jag tänkte att jag skulle
visa hur detta kan se ut, själv tycker jag
att det ser riktigt stiligt ut.
Har även sett detta fenomen i en väldans massa
inredningprogram, så inne måste det ju vara!
 
Ganska snyggt eller hur?
Jag hoppas iaf att det får
inspirationen att flöda!
Och vill ni ha ännu mer så
föreslår jag att ni tar och
går en runda i våra lokaler
så kanske ni hittar något
som skulle passa er specifikt!
Mixa och Matcha!
 
Blev ett relativt kort inlägg idag.
Men förhoppningsvis så har
någon fått någonting utav det!
Blir ju förståss mera
uppdateringar nästa vecka,
så ni får ha det gott tills dess!
 
Ha en trevlig helg.
 
/E.B
 
 

Kommentera

Publiceras ej