Idag är det måndag den 13de och
här på Knut´n betyder det att
vi nu har fullt manskap!
Nu är nämnligen alla tillbaka från
semestern och "redo" för hårt arbete.
Solen verkar vara på strålande humör
idag, och tydligen så ska den vara
det resten av veckan så jag hoppas
vi får spendera mycket tid utomhus.
För er som inte vet så utför vi ju
mycket legoarbeten utanför
dessa väggar också!
 
Men för stunden så ska jag hålla mig inomhus....
 
 
En stor servis från Gustafsberg!
Innehåller 58 delar:
11 kaffekoppar
11 thekoppar
8 mattallrikar
8 djuptallrikar
11 assietter
2 små formar
1 stort uppläggningsfat
2 små skålar
2 stora skålar (obs nagg)
1 gryta
1 thekanna
 
 
Riktigt snygga! Hela uppdukningen
kan du se direkt du kliver in
genom våra dörrar om du är
intresserad av en närmare titt!
 
Vi har även fått in en väldans
massa böcker av alla dess typer.
25 bananlådor för att vara exakt!
Så om man inte hittar något
i vårt redan fulla bibliotek så får man
gärna gå ut i möbleriet och rota
igenom dessa lådor!
Förhoppningsvis hittar ni
något spännande!
 
 
Vi har nu också tömt ut tygrummet
jag nämnde i det förra inlägget.
Och i och med det har vi nu en REA
på vissa utvalda panelgardiner!
 Så kom gärna förbi och bläddra
igenom dessa!
 
 
Avslutningsvis så hoppas
jag att ni får en fortsatt solig
och trevlig vecka!
 
 
/E.B
 

Kommentera

Publiceras ej