Idag har spenderats i viss mån utomhus.
Men vem är man till att klaga över det?
Vädret är ju trots allt underbart och förhoppningsvis
så fortsätter denna "norrländska värmebölja" att
göra sig påmind genom hela påskhelgen.
 
Och varför denna utevistelse? Ja, eftersom att vi är
lediga imorgon (fredag) då vi vanligtvis äter tillsammans
så passade vi förståss på idag. Och varför inte
grilla ute i det fina vädret?
Ja, varför inte, så parisare blev det på menyn!
 
 
Vi har ju faktiskt den turen att vi har
en grillring just utanför ytterdörren,
så det passar ju förståss utmärkt att
använda sig utav den! Gott blev det!
 
 
Jag passade även på i veckan
att få vara lite kreativ. Jag som
formligen hoppar på alla sådanna
chanser jag får, tyckte ju
förståss att även Knut´n skulle
ha sitt eget påskris.
Så för er som tycker att ett
vanligt påskris är lite passé
och kanske lite småtråkigt...
kan ju alltid få lite tips ifrån vårat!
 
 
Snyggt va? Komplett med fjädrar,
ljusmanchetter, klädhängare i glada
färger och så förståss lite överblivet
från våffeldagen så även fågellivet kan
njuta av påsken!
 
 
 
Avslutningsvis så ville jag bara
tacka för mig, det här är nämnligen min
sista dag här på Knut´n! Det har
varit en otroligt rolig och lärorik tid,
men efter ett år är det dags att lämna
över stafettpinnen till någon annan!
Bloggen kommer ju förståss inte
att försvinna med mig, men bli bara
inte förvånade om ni skulle se några
andra initialer än mina i botten
på inläggen!
 
Ha en underbar påsk och en
otroligt framgångsrik fortsättning!
 
Over and Out.
/E.B

Kommentera

Publiceras ej