I veckan bakades det kusar och anisringar
till fikat! Jag själv är inte särskilt imponerad
av kusar, men lukten av nybakt i hela lokalen
får en att må oerhört bra, måste jag säga!
Så de som kommer till vårt Café kan nu få
sig en kopp kaffe och en kuse för 20:- !
Lite bilder för att locka hit er...
 
 
Fina va? Och de blir ännu bättre doppade i socker!
 
Idag blev det korvstroganof m. svamp & potatis + morötter
i ugn och vitkålssallad. Tyvärr har jag varken bild eller
recept på spektaklet, men det kommer nog att dyka
upp senare på facebook iaf!
 
Just nu vankas eftermiddagsfika, undrar vad det kan bli?
Kanske en kuse eller två, och en kaffetår!
Vi får väll se vad som dukas fram! Man får
ju faktiskt lyxa till det, det är ju fredag!
 
Vi fick in några nya LP skivor idag.
Medans jag gick igenom dem så kom
jag över några gamla julskivor! Så
idag har vi fått spela julmusik.
Annars var det mest LPs innehållande Blues,
det kanske kan vara intressant för någon?
 
Jag kan även lägga upp en bild på en 
fin och stor skål vi fått in!
 
 
Design av Eke Bjerkén!
 
Men nu är det fikadags, och då 
kan man ju inte sitta och hänga 
vid datorn! Så jag får bara önska 
er en utomordentligt trevlig helg.
 
/E.B
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej